اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۷۶۶۰

مسی و اینیستا در فرم عالیشان بودند و این کار را برای ما سخت کرد

مسی و اینیستا در فرم عالیشان بودند و این کار را برای ما سخت کرد
سرمربی سویا پس از شکست تلخشان مقابل بارسا در فینال جام حذفی دلیل برتری آبی-اناری ها را عملکرد عالی ستاره های این تیم عنوان کرد.
۱۱:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی اسپانیا مقابل سویا قرار گرفت که این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر گلباران کرد و جام قهرمانی را فتح کرد.

مونتلا، سرمربی سویا پس از این شکست تلخ در فینال گفت: بارسلونا بازی زیبا و خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ما در این بازی فرصت تساوی بازی را داشتیم ولی آنها تیمی فوق العاده هستند. اینیستا و مسی امروز در فرمی عالی خودشان بودند و این کارمان را خیلی سخت کرد. ما در این بازی تلاش کردیم ولی بارسلونا بهتر از ما بود. اکنون باید در ادامه رقابت های لالیگا تلاش کنیم و فصل را به خوبی به پایان ببریم.

وی افزود: مادر این دیدار در بهترین شرایط خودمان نبودیم و باید خودمان را بهتر کنیم. اختلاف اندکی در سطح بارسلونا و سویا وجود دارد. ما می توانیم با شجاعت بیشتری بازی کنیم. باید فصل را به صورت خوبی به پایان ببریم. رسیدن به فینال جام حذفی و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی نبود. اکنون باید تلاش کنیم تا برای سال آینده سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین